Darmowa aplikacja dla Księgowych
Zajmuje niewiele miejsca na pulpicie komputera, a kryje w sobie niezwykle bogatą zawartość !

Aktualizacja ASYSTENTA

Aktualizacja automatyczna
Przy każdym włączeniu ASYSTENTA, aplikacja sprawdza automatycznie czy jest dostępna kolejna aktualizacja (opcja domyślna). Jeśli aktualizacja jest dostępna, wyświetli się komunikat z pytaniem czy zainstalować najnowszą aktualizację.
Aktualizacja ręczna
Jeśli chcesz sprawdzić czy jest dostępna aktualizacja aplikacji bez jej wyłączania i ponownego włączania, kliknij prawym przyciskiem myszki ikonkę ASYSTENTA. Ikonka w pasku skrótów Windows (najczęściej znajduje się na samym dole z prawej strony, obok godziny) i wybierz opcję "Sprawdź aktualizację".
Uwaga ! Część zmian i modyfikacji w aplikacji ASYSTENT Gofin jest wprowadzana na bieżąco, bez konieczności instalowania aktualizacji.
aktualizacja aktualizacja

Historia zmian ASYSTENTA

30.06.2025 | Aktualizacja do wersji 2.0.27.0

  • Wprowadzono nowy mechanizm powiadomień o nowych informacjach z zakładek „Sygnały dnia” i „Aktualności”.
  • Uproszczono proces wysyłanie kartek z życzeniami w zakładce „Po godzinach – Wyślij życzenia”.
  • Wprowadzono modyfikacje wizualne podnoszące estetykę oraz spójność aplikacji.
  • Wprowadzono wiele zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.

19.02.2024 | Aktualizacja do wersji 2.0.8.0

  • Dodano opcję wyboru tematyki Firma/Budżet - możliwość wyboru wiodącej tematyki aplikacji zgodnie z deklarowaną przynależnością do grupy tematycznej Firma lub Budżet.
  • Rozbudowano moduł „Aktualności” - dodana opcja przełączania się między zakładkami aktualności umożliwia szybkie dotarcie do bieżących informacji dla wybranej grupy tematycznej.
  • Zmieniono graficzny interfejs użytkownika - intuicyjne poruszanie się po obszarze zmienionego menu w znacznym stopniu podniosło komfort pracy z aplikacją ASYSTENT.
  • Zmieniono widok zakładek - wyświetlane w nich informacje zostały opracowane w jeszcze bardziej funkcjonalny i nowoczesny sposób.
  • Rozbudowano powiadomienia - dodano komunikaty, dzięki którym na bieżąco informujemy o najnowszych zagadnieniach z możliwością ustawienia pod swoje indywidualne preferencje.
  • Zmieniono panel zarządzania aplikacją w „Ustawieniach” - lepsza kontrola nad narzędziami aplikacji co pozwala na użytkowanie zgodnie z własnymi upodobaniami.
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.

21.11.2017 | Aktualizacja do wersji 1.1.66.0

  • Zmieniono dotychczasowy sposób logowania na logowanie się do wszystkich produktów GOFINU za pomocą jednego KONTA Gofin.
  • W zakładce „Strefa użytkownika” poprawiono wyświetlanie danych osobowych niezbędnych w procesie logowania.
  • Wprowadzono szereg udogodnień dla Prenumeratorów, które wpłynęły na lepsze zarządzanie artykułami dodanymi do sekcji „Twoje zakładki”.
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.

12.12.2016 | Aktualizacja do wersji 1.1.61.0

  • Do zakładki „Pomocniki Księgowego” dodano dwa nowe serwisy:
    • Przewodnik Księgowego on-line - zawierający wszystko na temat rachunkowości oraz opracowania o podatkach (VAT, PIT, CIT),
    • Przewodnik Kadrowego on-line - zawierający wszystko na temat prawa pracy i ubezpieczeń w ZUS.
  • Zaktualizowano zakładkę „Prenumerata” o ofertę na 2017, a w niej wysokie rabaty, atrakcyjne nagrody, nowe przywileje.
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.

17.09.2015 | Aktualizacja do wersji 1.1.58.0

  • Do zakładki „Po godzinach - Radio” dodano stację radiową Radio Złote Przeboje.
  • W zakładce „Forum” wprowadzono dodatkową opcję powiadomienia o poście dodanym do obserwowanych przez Ciebie tematów na Forum. Dzięki temu możesz na bieżąco śledzić dyskusje użytkowników Forum, na tematy które Cię interesują (które obserwujesz).
  • Przyśpieszono działanie aplikacji poprzez optymalizację w mechanizmach i budowie ASYSTENTA Gofin.
  • W „Ustawieniach” rozbudowano opcje dźwięku o możliwość selektywnego wyłączenia efektów dźwiękowych i sygnałów według własnych preferencji.
  • Dodano do submenu (menu rozwijalne przy ikonie ASYSTENTA na pasku zadań) opcję „Ustawienia” prowadzącej do właściwej zakładki.
  • Zaktualizowano zakładkę „Prenumerata” o ofertę na 2016, a w niej wysokie rabaty, atrakcyjne nagrody, nowe przywileje.

05.02.2015 | Aktualizacja do wersji 1.1.42.0

  • Do zakładki „Po godzinach - Kulinaria” dodano panel „Moja książka kucharska” - dzięki tej opcji można tworzyć listę linków do swoich ulubionych przepisów. Aby zapisać link do przepisu wystarczy kliknąć przycisk "dodaj do książki kucharskiej", który znajduje się przy każdym przepisie (ikonka książki z plusem). W ten sposób linki do swoich ulubionych przepisów będziesz mieć zawsze pod ręką. Uwaga! Baza linków do przepisów dodanych do Mojej książki kucharskiej jest zapisywana w komputerze użytkownika. Jeśli aplikacja ASYSTENT Gofin zostanie odinstalowana i ponownie zainstalowana, zawartość Książki kucharskiej będzie taka sama jak przed dokonaniem wspomnianej operacji (dotyczy to również aktualizacji aplikacji).
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.

22.12.2014 | Aktualizacja do wersji 1.1.29.0

  • Wprowadzono opcję „Pinezka”, która umożliwia zablokowanie/odblokowanie zamykania okien zakładek po kliknięciu w link. Gdy pinezka jest w pozycji poziomej – opcja w danej zakładce jest nieaktywna (okno zakładki zamknie się po kliknięciu w dowolny link). Gdy pinezka jest w pozycji pionowej – opcja w danej zakładce jest aktywna (okno zakładki pozostaje otwarte nawet po kliknięciu w link i przekierowaniu do strony internetowej). Opcję pinezki można włączyć/wyłączyć w „Ustawieniach”.
  • Wprowadzono „Suwak”, mechanizm został dodany w celu powiększania/pomniejszania pól w modułach zakładek: „Start” | „Sygnały dnia” | „Terminarz”. Wystarczy „chwycić” kursorem szary pasek pomiędzy modułami i trzymając lewy przycisk myszki przesunąć w górę lub w dół. Po tej operacji ASYSTENT zapamięta nowy wymiar pola.
  • W zakładce „Aktualności” pod modułami z artykułami, dodano link do najnowszego filmu z serwisu „WideoPomocniki”. W tych krótkich filmach, nasi eksperci z Redakcji Czasopism i Gazety Podatkowej wyjaśniają najnowsze zmiany w przepisach z zakresu m.in. podatków, rachunkowości i prawa pracy.
  • Na prośbę użytkowników w zakładce „Ustawienia” dodano opcję „Serwery Proxy”, która daje możliwość łączenia się aplikacji z Internetem poprzez Serwer Proxy.
  • Zaktualizowano zakładkę „Prenumerata” o ofertę na 2015, a w niej wysokie rabaty, atrakcyjne nagrody, nowe przywileje.
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.

03.10.2014 | Aktualizacja do wersji 1.1.28.0

  • Do zakładki „Po godzinach - Kulinaria” dodano opcję sortowania przepisów według kategorii (Ciasta i desery, Dania główne, Przystawki i sałatki, Zupy), alfabetycznie oraz chronologicznie.

25.09.2014 | Aktualizacja do wersji 1.1.27.0

  • Do zakładki „Forum” wprowadzono automatyczną aktualizację informacji oraz dla użytkowników zalogowanych w „Obserwowanych tematach” uzupełniono informację o ostatnio dodanym komentarzu na Forum.

17.09.2014 | Aktualizacja do wersji 1.1.26.0

  • Do zakładki „Po godzinach - Wyślij życzenia”, w oknie podglądu, które otwiera się po kliknięciu w miniaturę kartki, dodano opcję przeglądania wszystkich dostępnych wzorów z możliwością wybrania kartki do wysłania.

11.09.2014 | Aktualizacja do wersji 1.0.201.0

  • Poprawiono wyświetlanie paska ASYSTENTA dla niestandardowych wielkości czcionek i widoków (innych niż 100%) stosowanych w systemie Windows oraz w przeglądarkach internetowych. Użytkownicy zgłaszali, że przy niestandardowych ustawieniach wyżej wymienionych parametrów, część paska ASYSTENTA jest niewidoczna. Aktualnie pasek wyświetla się prawidłowo przy wszystkich wielkościach czcionek.
  • W „Ustawieniach” umożliwiono wyłączenie dźwięku (głosu) informującego o pełnych godzinach.
  • Wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.